- Bezpieczeństwo
- Praca
- Pomoc Społeczna
- Edukacja
- Ochrona Zdrowia
- Budownictwo i Geodezja
- Drogi Powiatowe
- Komunikacja
- Ochrona Środowiska
- Ochrona Konsumentów
- Organizacje Pozarządowe
- Paszporty
- Nieodpłatna pomoc prawna
- RODO
- Patronat Starosty
- Kultura i Sport
- Ekonomia społeczna
- Koronawirus - informacje
- Nagroda Starosty Powiatu Wyszkowskiego
- Projekty realizowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
- Pomoc Ukrainie - niezbędne informacje
- Cyberbezpieczeństwo
- Dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
ul. Zakolejowa 15A, 07-200 Wyszków
tel. (029) 743 59 40
Godziny przyjęć: 8-16.00 (od poniedziałku do piątku)
Do zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy:
1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
5) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.
Zasady załatwiania spraw:
- udzielanie porad przez telefon (029-7435940)
- udzielanie porad w biurze (należy wziąć ze sobą wszystkie dokumenty jakie dotyczą sprawy)
Uprawnienia konsumentów, wzory reklamacji i pism:
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
Pomoc dla konsumentów inna niż Rzecznik Konsumenta:
https://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php